lördag 26 januari 2013

Värdskap

 
 
 
 
Godmorgon kära vänner!
 
 
 
I Malmö har man under veckan som gått tagit emot värdskapet för
Eurovision Songcontest 2013 från Baku.
Det hela avlöpte med pompa och sått och fr.o.m april kommer tydligen hela
Malmö sjuda i sann Eurovision Songcontest anda, vad nu det kan innebära.
Man har inte avslöjat så mycket så vi får väl se. En sak som vi i alla fall får reda på redan
nu på måndag är vem som skall vara värdpar för själva tävlingen.
 
Jag har tidigare chansat på Måns Zelmeröf och Carlotte Perrelli, men då jag i veckan läste att
Charlotte är gravid blev jag lite tveksam. Nåja, någon dag till sen får vi veta.
 
 
 
 
Nu är det dags för oss att bege oss iväg på innebandy-träning med Lillebror A.
 
 
 
Ha en riktigt skön lördag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Trodde jag hade läst att det skulle bli Måns, men det kanske bara var att han var tippad!?
    kul med så stort evenemang i Malmö!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Oj jag har inte läst ett smack om Eurovision! Men Måns hade väl varit ett bra val :)
    Langos får du testa att göra, rätt enkelt faktiskt!

    Kram Sandra

    SvaraRadera