onsdag 2 januari 2013

Prenumeration





God förmiddag!



Idag blir detta min förmiddag,



Kaffe och en tidning.


En kopp (eller mugg) med kaffe och en tidning. I detta nummer av Drömhem och Trädgård 
finns ett reportage om Tine och Jacob Kjeldsen som driver populära inredningsföretaget
Tine K Home. Jag har redan tjuvkikat lite på några bilder och de har ett
väldigt vackert hem.



Jag prenumererar på denna tidning. En liten överraskning som J har fixat åt mig. 
Jag nämnde vid något tillfälle att jag skulle ta och prenumerera, men blev sedan inte klar att
ta tag i det. Så döm om min förvåning när tidningen låg i brevlådan en dag.
Eller egentligen fick jag först en avi om att jag hade ett paket att hämta ut. Jag som
inte hade beställt något! Det var en premie som man ibland får då man köper
en prenumeration.



Idag väntar vi leverans av ett annat paket, mycket större än det jag fick från 
Drömhem och Trädgård...



Ha en fin dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar