söndag 27 januari 2013

Söndag - en stund till





Så är snart denna söndag till ända. Eller nja, men det börjar dra ihop sig
till att börja förbereda för morgondagen, duscha barnen och se till att de kommer i säng.
Sedan blir det soffhäng med "En Pilgrims död" som handlar om mordet på Olof Palme.
Ganska spännande med denna varianten, en annan synvinkel om vad som egentligen hände.
Följer du serien?



I dag har vi haft en väldigt soft förmiddag, vi åt inte frukost förrän klockan 10. 
Sedan tillbaka i sängen med tidningen och då bestämde vi oss för att ge oss iväg och shoppa lite.
Sagt och gjort vi begav oss hela familjen till ett av stadens köpcentra och där stannade vi
i drygt fyra timmar. Tro det eller ej, men det gick riktigt bra att ha med sig både Lillebror A och J. 
Storasyster E är det inga problem att ha med, hon älskar att shoppa. Med avbrott för lunch och fika
avlöpte det hela hur bra som helst. Ibland har man tur!



En bild på några av sakerna jag köpte till hemmet,




En ny matta till hallen, en korg till mina sjalar som jag skall ha i klädkammaren och några ljus.



Nu börjar jag med förberedelserna och dig önskar jag en fortsatt skön söndagskväll!





3 kommentarer:

  1. Kul med shopping! Fina saker du fick med hem!
    Bra med döttrar när det gäller shopping här är det aldrig nån som vill följa med mig ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Kul med shoppingdag!
    Fina små saker! Gillar korgen speciellt, var har du hittat den?
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Så det blev matta till hallen ändå?! Snyggare än tidningarna helt klart!
    Kramar
    Lene

    SvaraRadera