lördag 5 januari 2013

Ordningen är återställd!





Idag har julen åkt ut! Vi har lite kvar att plocka ned utomhus,
men det får vänta tills imorgon.




Det känns så skönt när allt juligt är borta och vi ser nu fram emot våren.
Hos oss känns det faktiskt som vår i luften idag. Ett antal plusgrader och sol. 
Jag skall ge mig ut på en PW och jag skall försöka få med mig Storasyster E.
Det är så mysigt när hon följer med och vi går och pratar och har lite tid helt för
oss själva utan att någon annan påkallar vår uppmärksamhet.



Imorgon bär det av till blomsterbutiken, jag behöver uppdatera lite bland våra blommor och få
in lite vårblommor i huset. Det lär åtminstone bli någon bukett med tulpaner.



Bild lånad från EuroFlorist


Finns det något annat som är mer vår en en bukett tulpaner?



Nu ger vi oss ut på en runda, sedan tar vi tag i middagsfixet. 
Idag blir det Lövbiff med pommes, bea, kryddsmör och sparris. Till det dricker 
vi ett glas rött. Supergott!



Ha en härlig lördagseftermiddag och kväll!




1 kommentar:

  1. Våren är välkommen :) tulpaner är nog det vårigaste..
    Här har vi haft en hel dag i ishallen precis hemkommen och ligger nedslagen i soffan, det är tidiga mornar men roligt!!
    Imorgon är det nya tag och ny cup!!

    Jag har haft min blogg ett tag men inte varit så aktiv men visst är det roligt :)

    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera