måndag 14 januari 2013

Bortglömd





Snön vräker ned denna måndagskväll! 
Vi har inte haft snö här i vår del av Skåneland sedan dagen före julafton.
Nu är den tillbaks och lyser upp i mörkret. Det tackar vi för. Det skall tydligen
fortsätta att snöa imorgon, bara det inte blåser för då får vi väldiga problem med 
framkomligheten på vägarna här omkring.



I somras när vi var i Stockholm köpte jag fina kökshanddukar från Gripsholm
i ett av mina favoritmönster. Dessa stoppade jag in i vårt linneskåp och glömde bort dem.
Tills för en liten tid sedan då jag hittade dem. Så nu hänger de i köket.








Detta "Pippimönster" gillar jag skarpt. Det är så fräscht med det röda och blå mot 
det vita.



Tittar ni på Idrottsgalan ikväll? Lite spännande att se vem som får Jerringpriset. 
Själv håller jag tummarna för Lisa Nordén.



Ha en fortsatt fin vecka!




2 kommentarer:

  1. Ja de var fräscha. Nej jag har inte tittat på idrottsgalan , hoppas Lisa vann. Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Kul när man hittar något man glömt av ;) så brukar det vara med julsaker, jag handlar på rean sen läggs det direkt upp på vinden :)

    Fina handdukar!!!

    Tack för din krya på dig hälsning

    Kram Sandra

    SvaraRadera