tisdag 20 oktober 2015

Varma fötter


Go'afton vänner!

Hoppas att ni har det bra denna tisdagskväll!
Själv ligger jag i sängen med en krasslig liten skrutt brevid mig. Hoppas att han känner sig bättre efter lite vila så vi kan köra på med vardagen som vanligt imorgon.

I år tog det längre tid än normalt, men nu måste vi väl ändå säga att hösten är här. 
Ett säkert tecken är att se vad jag har på fötterna. Är det höst och vinter har jag gärna tjocka strumpor som raggsockar eller annat värmande.
Hemma hos oss har vi golvvärme i hela huset, så golvet är aldrig kallt, men är man frusen som jag, då spelar det liksom ingen roll. Fötter, även händer för den delen, har en tendens att jämt vara kalla.



Dessa på bilden är ett par favoriter. Mjuka, lurviga, varma och sköna.
Kan det bli bättre?
De kommer från Rusta och jag har ett par grå och ett par vita. Nu har Storasyster gjort mig uppmärksam på att de även finns i rosa som hon gärna vill ha. 
Så vid tillfälle får vi se till att köpa ett par till henne. Hon skall ju inte behöva gå med kalla fötter. Dessutom är de inte dyra, 50:- kostar de nu. Så kanske är det läge att slå till om du precis som jag har kalla fötter.


Önskar dig en fin kväll!





6 kommentarer:

  1. Är också en riktig fryslort och ha alltid något mysigt på fötterna, de där såg riktigt sköna ut och vilket superpris. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset...jag är oxå en sån där frysis

    SvaraRadera
  3. Ser sköna ut......jag har allt som oftast raggisar på mig. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Jag är också en riktig fryslort och de där ser väldigt sköna ut för fötterna. Här är det alltid raggisar eller sköna tofflor som gäller för mig.

    Njut den här dagen!

    /Cecilia

    You Rock!!!

    SvaraRadera
  5. Wohoo, skulle passa mina kalla 35:or alldeles utmärkt tror jag:)!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera