tisdag 13 oktober 2015

...och resultatet blev


Hej!
Vänner jag har ju testat att göra Cookies med m&m's som jag skrev att jag skulle göra. Läs om det här. Receptet finner du om du klickar på länken.
Resultatet blev riktigt bra. Möjligtvis hade jag dem inne i ugnen någon liten minut för länge. De hade blivit lite segare, precis som de ska vara enligt mig, om jag hade plockat ut dem lite tidigare,





Dessvärre kom jag på lite försent, när jag redan hade börjat blanda ihop ingredienserna, att min elvisp hade lagt av. Förra helgen när jag vispade grädde och precis skulle stänga av den, hackade den till och började låta konstigt. Så, tyvärr har vi ingen elvisp längre. Någon som har ett tips på en som gärna är både bra och snygg? Tips tar jag gärna emot. Åter till baket, jag löste det i alla fall på annat sätt (stavmixern fick rycka ut...).
Och resultatet? Mycket väl godkänt!


Ha en fin kväll!






6 kommentarer:

  1. Wow vad goda de ser ut! Måste provas!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att det fanns en stavmixer. Kakorna såg jättegoda ut.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. Vilka snygga, ser goda ut. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Åh, vad gott det ser ut!

    Önskar dig en suverän kväll!

    You Rock!!!

    SvaraRadera