tisdag 6 oktober 2015

Sneak peak


Tisdagskvällen är här. Vad hittar du på? 
Själv har jag nyss packat upp ett helt litet gäng med paket innehållande textilier som måste strykas. 
Det är en present från en kär gammal vän som vet vad jag önskar mig, vilken stil jag har, vad jag tycker om och vad jag tycker är snyggt. 
Toppen med sådana vänner!

Någon som kan gissa vad det är?



Jag lovar att visa er när det är struket och på plats.
Skall bli spännande att se när det är klart.

Nu är det hög tid att ta tag i det sista med barnens läxor och sedan återgår jag till strykandet. 


Önskar er alla en skön kväll!




4 kommentarer:

  1. Jag vågar mig inte på en gissning. Stryk på....(så himla trist) Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Du har en fin vän... Kuddfodral? Dynor ?
    Usch stryka gör jag typ aldrig ;-)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Vilken fin vän du har, hm vad kan det vara??? Kuddfodral gissar jag på. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Du får hålla hårt i den vännen ;) ;)
    Jag gissar på kuddfodral.
    Kram Pia

    SvaraRadera