fredag 2 oktober 2015

Friday!


Go'morron!

Så har ännu en arbetsvecka passerat (nåja, snart i alla fall)!
Jag kikar in en snabbis för att önska dig en riktigt fin dag.



Denna tappra, underbart gula blomma är en av få som fortfarande blommar jättefint i vår trädgård. Tror jag får se till att ha lite fler senblommande växter i rabatterna för en längre blommingsperiod till nästa år.
Tips på fina senblommande växter någon? De får gärna börja blomma tidigt, bara de håller sig en bit in på hösten.

Nu måste jag ta tag i dagen!


Happy Friday!



3 kommentarer:

  1. Härligt med blommor som blommar sent och länge. Önskar er också en skön helg.
    Kram/Kate

    SvaraRadera
  2. Hmm ska kolla upp.. blommor som håller sent..
    jag har några också men vet inte vad dom heter ;)
    Stor kram och mysig helg till dig finaste
    Sanna

    SvaraRadera
  3. Skulle också behöva kolla upp lite fler blommor som håller hela säsongen... Har höstflox som är rätt fina och några lila som är lite söta, men som jag inte har nån aning om vad de heter.. och kärleksört... Men de som bodde här innan planerade rabatterna så konstigt så har liksom en vårrabatt utmot gatan, nästan inga sommarblommor på själva tomten och så 1 rabatt där alla höstblommor står...

    SvaraRadera