måndag 26 januari 2015

In stock


Hej vänner! 

För en tid sedan skrev jag i bloggen och tipsade om de här härliga och snygga produkterna för dina händer.


Jag köpte mina på Apotek hjärtat, men strax efter verkade det som  de tog slut i alla deras butiker och i deras webshop. Jag vet att ni var några som ville köpa dem. Jag har kikat in på deras sida med jämna mellanrum, men de är och verkar vara "tillfälligt slut" hela tiden.
 Igår gick jag av någon anledning in på www.apotea.se och där fanns dessa produkter att klicka hem. Dock inte i presentförpackning och något litet dyrare, men 49:-/st kan man väl stå ut med? Såg att de dessutom finns i åtminstone en annan doft, så den måste jag prova.

Ha nu en riktigt skön måndagskväll!



2 kommentarer:

  1. med små söta tassels på så förstår jag att dom tog slut ;-) det är ju alltid trevligt att ha en snygg-flaska framme

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Tack för tips, ja de är ju verkligen snygga!
    Kram/maria

    SvaraRadera