tisdag 16 oktober 2012

Vilken dag!

Idag har jag haft en hektisk dag på jobbet. Oj vad tiden har gått fort och så mycket jag har haft att göra. För att kvällen skulle bli lite lugnare utan att behöva lägga allt för mycket tid på matlagning serverade vi kyckling, som vi köpte färdiggrillad, Felix Criss Cuts och Bearnaise tre peppar. Enkelt och gott. En måltid som även barnen uppskattar här hemma.
Nu har jag lite tid över till annat som måste göras som tex. vika berg av nytvättade kläder eller dammsuga eller damma eller städa toaletter eller... Listan på alla dessa vardagsmåsten kan göras lång. Lyckligtvis är inte alla kvällar fulla av dessa göromål - lite andrum måste vi få till emellanåt.


Denna nya lampa lyser upp min kväll. Några nya lampor och ljuspunkter blir det nästan varje höst/vinter hemma hos oss. Allt för att tillföra lite ljus under de mörka kvällarna.

Nu tar jag tag i tvättberget!
En skön kväll önskar jag dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar