söndag 28 oktober 2012

Sköna söndag



God Morgon sköna söndag!

Även idag lyser solen på oss och det är alldeles vitt av frost ute.

I går var vi i stan (Malmö) där lillebror A tränar innebandy, därefter blev det lite shopping och på kvällen var vi hemma hos goda vänner på middag. Det var en lyckad dag, även den med vackert väder.

Idag blir det fotbollsträning och därefter kalas på Busfabriken. Barnen har lämnat önskemål om ett besök på IKEA så eventuellt blir det en sväng dit senare i eftermiddag. De bryr sig förstås inte så mycket om butiken utan vill vara i Småland medan jag och J strosar runt och kikar lite. Kanske de ändrar sig efter några timmar på lekland?


Så här kul hade våra småkillar igår kväll. Jag tror inte att jag skall ge mig på något försök...


Efter många timmar med bus och skoj blir man så trött att man kan somna så här:



liggandes över en bänk i hallen medan vi andra klädde på oss. Då är man trött!

Nu ringer klockan - brödet är klart att ätas. 

En härlig dag hoppas jag att ni alla får!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar