tisdag 23 oktober 2012

Ny frisyr

Go'afton kära läsare!

Ikväll har jag varit iväg en sväng hos min hårfrisörska och blivit klippt. En rejäl bit försvann och som alltid när jag kommer därifrån är håret lockigt. Jag försöker nog mest göra håret rakt i den mån jag lyckas, men M (min hårfrisörska) vill gärna ta fram de "fina lockarna" så jag låter henne hållas :) .

 




Imorgon är det invigning av det nya köpcentret Emporia vid Hyllie i Malmö och på torsdag öppnar de för allmänheten. Det lär bli en hel del folk där och kanske ännu mer till helgen - det är ju lönehelg och då brukar det alltid vara mycket folk i alla butiker. Klart att detta nya ställe lockar till sig en hel del. Butiker som Hamleys (ja samma som i London), Crocs, Illums Bolighus och Gottelisa, men också en hel de av de vanligare kedjorna kommer att finnas där. Det skall bli spännande att se.



Häftigt, eller hur?

Nu blir det lite soffhäng innan kvällen är slut.

1 kommentar:

  1. Åh så kul med ett nytt köpcenter! Tack så hemskt mycket för din fina kommentar inne hos mig, det värmer! Kul att du är med i tävlingen, kram

    SvaraRadera