onsdag 23 september 2015

Skybar


Hej onsdag och hej vänner!

För några dagar sedan var jag på lansering och föreläsning på relativt nya Malmö Live.
För er som inte vet, så är det ett nytt kvarter som rymmer bl.a konserthus, konferenscenter, hotell och restauranger. 
Där var alltså jag och jag måste tipsa er om den Skybar som finns på översta våningen, dvs 25 våningar upp. 

Delar av Malmö Live, även kallat Malmös Manhattan. ;)
Vilken utsikt! Tyvärr hade jag inte kameran med mig men nästa gång. För det blir absolut fler gånger.
Det finns även en restaurang där uppe, men jag har inte ätit där själv och jag har hört blandade recencioner om maten där. Måste prova själv innan jag vågar uttala mig, men en drink i baren kan ju  liksom inte bli fel. Är du i Malmö så ta en tur upp och njut av den underbara utsikten!


Ha det gott!



2 kommentarer:

  1. Vi bodde på Live i juli...ett fantastiskt hotell, frukosten var sååååå god. Njae jag var inte så impad av sky baren! Jag tyckte baren var felvänd ;-) tyckte det skulle vara sittplatser där
    Baren var så man hade bättre utsikt... Restaurang delen var reserverad när vi var där...

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Malmö Live är jag lite nyfiken på eller ganska mycket faktiskt. Kram Anette

    SvaraRadera