lördag 30 augusti 2014

Ny choklad-favorit


Har ni det bra så här på lördagskvällen?
Jag sitter och väntar på kvällens middag som J är iväg och köper. Det blir pizza idag, alltid gott tycker jag, men det är inte alltid jag får medhåll av resten av familjen. 
Tidigare idag var jag och Storasyster E iväg på en shoppingrunda, riktigt mysigt hade vi och Storasyster hittade betydligt mer fint än vad jag gjorde. Som vanligt alltså. ;)



Igår provade jag ett för mig nytt Marabouchoklad, nämligen vit choklad.
Jag älskar vit choklad så detta blev en ny favorit för mig,
Gillar du vit choklad?

Nu kommer maten så jag säger,

Ha en skön afton!


1 kommentar:

  1. Typiskt när man bestämmer sig för att shoppa då hittar man inget. Men det verkar som ni hade en mysig dag ändå.
    Choklad är min stora last, men är inte så förtjust i just vit choklad.

    Kram Pia

    SvaraRadera