fredag 1 augusti 2014

Fredag


Kikar bara in lite snabbt idag för att önska er en riktigt härlig helg!
Jag tror att en del återgår till jobb och vardag på måndag och då gäller det att ta vara på de här sista lediga dagarna lite extra, koppla av och njuta.
För egen del har jag mer sommarsemester att se fram emot och det är jag oerhört tacksam för!


Kanske det serveras lite bubbel av något slag idag när vi välkomnar helgen?
Svalkande och gott med iskall Cava rose'.

Njut nu av helgen, oavsett om du har mer semester eller ej!


4 kommentarer:

  1. Själv njuter jag av semester o tre veckors ledighet. Ha en härlig helg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Jodå för mig blir det jobb imon men jag tänker mjukstarta denna veckan ;) kram Suss

    SvaraRadera
  3. Snart helg igen!
    jag börjar jobba idag, och imorgon blir det kanske fredagsbubbel här hemma :)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  4. Finns det något godare än kall rosé dessa varma sommardagar.....man får njuta av sommaren trots att man har börjat jobba.

    Kram Pia

    SvaraRadera