tisdag 6 augusti 2013

Semester



Hur har ni det där ute i sommarsverige?
Här njuter vi av semester, sommarlov och lediga dagar.
Jag älskar dessa dagar då vi inte har något inbokat utan tar dagen som den kommer.
Börjar med en lång frukost utomhus och gör sedan det som faller oss in.
En favorit här hemma (säkert hos de flesta med barn) som gör barnen glada är när vi serverar pannkakor till frukost. Varför inte, vi har ju all tid i världen!




Tur med vädret har vi haft. Förra veckan var det väl lite sämre, men då var vi bortresta, så det märkte
vi inte av. Det har med andra ord blivit en hel del bad denna sommar. Idag verkar det dock bli en
mellandag med regn och ev. åska så vi stannar inomhus. Vi har laddat upp med en massa bra böcker, både barnen och jag.

Njut av din tisdag!



6 kommentarer:

  1. Ja det är skönt med semester, och kunna göra som man känner för. Ni får ha en fortsatt skön semester. Kram Kate

    SvaraRadera
  2. Smarrigt med pannkakor till frukost!
    Här har jag fortfarande semester men mannen min jobbar. Regn även här så idag har jag fått en hel del gjort ;) kram Suss

    SvaraRadera
  3. Det är skönt att ta dagen som den kommer ibland :-)
    Har man varit iväg så är det skönt att landa lite hemma...
    Här har vi pannkakor även till middag!!
    Sista veckan för mig och mannen sen börjar allvaret, inskolning för minstingen, usch jag är nervös!
    Ha en fortsatt härlig semester

    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  4. Det är semester det, när man har tid att göra pannkakor till frukost och göra vad som faller en in.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Tänk vilken fantastisk sommar det är i år!

    Hamnade på din blogg av en slump, titta gärna in hos mig!

    SvaraRadera
  6. Mums!

    Www.mystyle.blo.gg

    SvaraRadera