onsdag 7 augusti 2013

Harry Potter



Njuter ni av sommaren? 
Det gör jag, men visst börjar jag längta lite efter hösten. Att få lov
att vara inne, tända ljus och brasa. Nog är det väl så att jag uppskattar dessa olika
årstider, var och en på sitt sätt och nog föredrar jag vissa årstider framför andra.

Igår blev det fint väder i alla fall, trots en mulen morgon och rapporten från SMHI.

Idag har vi haft finbesök. Harry Potter kom förbi och hälsade på .



Ja, vilka ideer de har, barnen. Tänk vad man kan åstadkomma med lite
ansiktsfärg och en hel del fantasi.

Ha en skön eftermiddag!


5 kommentarer:

  1. Sötaste Harry Potter, underbart med barn som har fantasi o kreativitet. Än får hösten vänta lite, har fortfarande tre veckor semester kvar, så mer sol o värme vill jag gärna ha. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Ha ha vilken söt liten Harry Potter. Har han sett filmerna eller läst böckerna.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. En alldeles underbar Potter måste jag säga. Och vilken tur att det var ansiktsfärg och inte spritpenna! Den varianten har nämligen vi provat och det var ju inte så väldigt käckt...om man säger så... :)

    SvaraRadera
  4. Vilken söt Harry Potter kram Diana

    SvaraRadera
  5. vilken söt liten Harry Potter! :)
    Vill ha sommar ett litet tag till, sen får hösten gärna komma!
    kram viktoria

    SvaraRadera