tisdag 18 december 2012

Julklappar





Idag har jag varit iväg och fixat julklappar till lärarna i Lillebrors klass.
Vi har haft en liten insamling och eftersom jag är
klass-mamma föll det på min lott att inhandla något till dem 
Det var fler än jag som hade fått den briljanta idéen att åka till 
ett av stadens köpcentra idag kan jag lova.
Det tog en liten stund, men jag blev nöjd med resultatet och jag hoppas
att lärarna blir glada.




Lite blandat från Kahls The och Kaffehandel,




samt en flaska chokladglögg i fin julpåse.



Är det någon som har provat chokladglögg? Jag ångrar att jag inte köpte
med en hem till oss. Jag får nog åka dit och inhandla en för eget bruk.
Just denna är alkoholfri, men för den som önskar kan man alltid tillsätta något starkt.



Snart börjar Ernst julprogram som jag tänker se från början, i söndags missade 
jag dessvärre första delen.



Njut av din kväll - det tänker jag göra!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar