lördag 29 december 2012

Emporia




Tillbaka hemma efter ett antal timmar på Emporia.
Blev det något shoppat då? Jodå, lite till mig, men mest till Storasyster E i vanlig ordning.
Barnen fick dessutom var sin liten påse från Hamleys.



Barnen inne på Hamleys tillsammans med Harry Potter som var byggd av LEGO.


Dessvärre hittade jag inget fint att ha på mig till nyår. Nåja, det är fler dagar kvar 
innan det är dags, men det hade varit skönt att ha det klart med lite marginal.



Den fina julgranen inne på Emporia.

Ikväll börjar en ny säsong av Stjärnorna på slottet. Jag har inte sett det tidigare, 
men tror att jag ger det en chans denna gången. 
Årets deltagare är Claes Malmberg, Philip Zandén, Ewa Fröling, Lill Babs 
och Robert Gustafsson.



Nu håller vi kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar