söndag 23 oktober 2016

En skön helg


Hej vänner!

Har ni en skön helg?
Det har vi. Efter en härlig skogspromenad, förvisso i regn, slappar jag nu en stund på soffan innan det är dags för middsgsfix. Jepp, det blir en sen middag idag, men så blir det när man tar sovmorgon och äter frukost när det nästan är dags för lunch och lunchen intas när det egentligen passar bättre med eftermiddagskaffe. Det är ju så skönt och ibland väldigt välbehövligt med sovmorgon. Trots att dagen blir lite tokig, rent tidsmässigt.







Gillar du att ta sovmorgon eller är du en "early bird"? Själv kan jag uppskatta båda, lite beroende på dagsformen.

Ikväll blir det nog någon film och kanske något gott därtill. Någon som har ett tips på en bra film? Tar tacksamt emot det i så fall.


Ha en super-skön söndagskväll!



4 kommentarer:

  1. Här verkar det som jag blivit en morgonfågel totalt. Jättefina bilder på ett vackert höstsverige.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Jag gillar sovmorgon men inte hur länge som helst. Tycker jag mår konstigt om jag sover för länge. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Jag är en som är uppe med tuppen :)
    Hoppas allt är bra med dig.
    Varm kram till dig
    Jessica

    SvaraRadera
  4. Sovmorgon?? Vad är det? Nä, det är inget för mig. Gillar att komma upp och komma igång. Annars känns det som hela dagen försvann. :)

    Ha det toppen!
    // Kia

    SvaraRadera