fredag 1 april 2016

Till barnen


Fredag igen, härligt! 

Har ni precis som vi barn och tweenies som växer så det knakar emellanåt?
Inte vill man väl då lägga en mindre förmögenhet på alla kläder, när man vet att de är urvuxna om någon månad? Det vill i alla fall inte jag, så jag tänkte tipsa er om jeans som är både bra och finns till ett bra pris. 
Vad sägs om 150:- för ett par sjyssta jeans eller ännu bättre, två par för 250:-?

Storasyster har hittat sina absoluta favoriter alla kategorier. Happy heter de och finns i två färgställningar. Likaså de som Lillebror gärna har på sig, New Worker.
Det finns förstås fler modeller, men dessa väljer mina barn i första hand.




Har du tur finner du kanske ett par till dig själv också, det finns en hel del även till vuxna (dock inte riktigt lika billigt). Tyvärr kan jag inte ge något omdöme om dessa, då jag inte har provat dem.

Kika in här på Lager157, där vi har köpt en hel del till barnen.

OBS! Detta är inget sponsrat inlägg,  utan bara jag som delar med mig.


Önskar er alla en fortsatt fin start på helgen!



1 kommentar: