torsdag 11 februari 2016

Favorit till trädgården


Heeej vänner!
Länge sedan sist. Hoppas att ni alla har det bra denna torsdag.

Nu börjar jag längta efter lite mer utomhus-väder. Blir sugen på trädgårdshäng och att pyssla med allt möjligt där ute. Plantera vårblommor, planera rabatterna, dra igång nya projekt och att piffa på uteplatsen. Det är sådant som jag drömmer om just nu. Jag får nog ge mig till tåls ett litet tag till, men första veckan i mars då är det som alltid hemma hos oss premiär för lite vårblommor. Ett gäng Penséer placerar jag då utanför vår dörr. De är ju tåliga och klarar några köldknäppar, så de brukar funka hur bra som helst.




På tal om trädgård och trädgårdsfix, vad tycker ni om denna vattenslang med superhäftigt upphäng?
En ny absolut favorit! Hur snygg är inte den? Kommer från Garden Glory.


Önskar dig en fortsatt fin kväll!



1 kommentar: