torsdag 5 februari 2015

En härlig dag!


Vilken underbart vacker dag vi har haft här idag.
Någon liten minusgrad, klarblå himmel, strålande sol och lite lite snö på marken.

Dagens lunch bjöd på en super-skön promenad och oj vad lite sol på näsan och frisk luft gör underverk för både humör och energi.
Tänk om vi hade mer av sådant väder under höst och vinter. Då hade nog i alla fall jag varit piggare och haft mer energi.
Det bästa av allt är nog ändå att det nu är ljust ute både när jag kör till jobbet och när jag kör därifrån. Det om något känns ju som om våren är på gång.


Nu är snart den sköna helgen här och om detta vädret håller i sig så vet jag en som skall ta sig tid och bege sig ut för att njuta!

Ha en skön kväll!



3 kommentarer:

  1. Så vackert med snön men hörde precis att den ska smälta bort i helgen... Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Jag har tre mil till jobbet och tänk vad det kan skilja på väder mannen var hemma igår och hade sol och jag en grådassig storstad som utsikt
    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Visst är det underbart väder nu, fick riktig vårkänsla idag, sol och man hör fåglarna kvittra, härligt.
    Trevlig kväll
    Kram Pia

    SvaraRadera