torsdag 13 mars 2014

Passa på


Vänner, hur har ni det? Njuter ni av sol och vårvärme? Sitter ni ute, kanske med en god kopp kaffe och med näsan i vädret, vänd mot solen och har det gott? Låter er fyllas med den energi solen ger oss? Om inte så passa på, ut och njut för imorgon kommer vintern åter. -1 - -10 grader skall det bli, hård vind och en och annan "snö-smocka". Vintervädret skall hålla i sig ett tag.
Jag som tycker att den tidiga våren var helt ok, den var så välkommen.


I eftermiddag kör vi definitivt fika utomhus. Sista chansen att fylla på med vitaminer den närmsta veckan. Fast jag hoppas att de har helt fel, meterologerna.


Ha en fin torsdag!


2 kommentarer:

  1. Jag får njuta av solen från jobbfönstret... men visst är det underbart med ljuset och snö nä det vill jag verkligen inte ha..
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Tack o lov ingen snö här hos oss, men hua vad det blåser, jag stannar helst inomhus. Kramisar Tina

    SvaraRadera