torsdag 2 januari 2014

All in


Ikväll är jag helt ensam här hemma. Det är inte så ofta det händer, jag brukar alltid ha sällskap av någon. Det känns faktiskt lite lyxigt att bara tänka på sig själv och göra precis det jag känner för.

J och barnen drog iväg till Malmö för att se kvartsfinalen, då våra hockey juniorer spelar kvartsfinal.
Jag håller tummarna för dem ikväll.


De gick all in inför matchen och tydligen har de inhandlat diverse saker på plats som visar vilket lag de håller på.

För min del blir det nog lite pyssel, men först skall jag njuta av en god kopp kaffe tillsammans med en (förmodligen fler ;) ) av dessa godingar,



Nu skall jag njuta av min kväll, hoppas att du också gör det!






3 kommentarer:

  1. Skönt ibland att få vara helt ensam, faktiskt.
    Här har vi sett film ikväll. Tips på min blogg ;)
    Kram och god fortsättning!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Tycker också det är skönt att vara själv ibland. Sambon ska ner till malmö och gå tränarutb i hockey just nu när det är jvm där, så nu blir vi själva till på måndag, lite länge kanske.
    Kram helena

    SvaraRadera
  3. Vad kul för de att få åka till JVM, mellansonen har oxå varit där o tittat. Riktigt kul att de vann semin idag! Kram Suss

    SvaraRadera