fredag 1 november 2013

DIY ljusflaska


Hej vänner!

Har den rätta fredagskänslan infunnit sig än?
Vi är lediga och myser inomhus idag då vädret inte lockar till att vara ute. En liten runda får det nog bli lite senare i alla fall, för visst mår vi bra av frisk luft. Det är ju dessutom så skönt att komma in i värmen efter att ha varit ute.

Jag tyckte att denna ljusflaska såg lite bar ut, så jag passade på att fixa en vinterklädnad åt den.


Jag tog fram stickor och svart garn och efter en liten stund hade jag en lite mer "påklädd" flaska.




Extra kul att pyssla när man snabbt ser resultat.


Ha en riktigt skön fredag!








5 kommentarer:

  1. Hej! Roligt att hitta in till dig. Här kurar vi med inne men nu måste jag banne mig ta mig i kragen och gå ut och se till mina djur. Tror de väntar på mat nu.
    Vi ses igen
    //bara anna
    annacecar.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Rolig ide! Jag har också varit ute en sväng, men fick en störtskur över mig och då var det verkligen skönt att komma in i värmen.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Vilken fiffig ide. Jag har varit på stan med stora F o det var att springa mellan skurarna för jisses vilket störtregn det kom då o då. Kramisar Tina

    SvaraRadera