söndag 27 oktober 2013

Mohahahaaa


Idag har vi skurit ur pumpor. Har jag förstått saken rätt är det väl Halloween kommande vecka. Jag tror att barnen har bättre koll på det än vad jag har. Inte mycket att fira egentligen, men några pumpor får vi ha och godis måste vi ha hemma om det dyker upp några utklädda barn som knackar på.




Nu är det söndagskväll och lugnet börjar lägga sig i vårt hem. Stormen viner utanför våra fönster. Jag skall strax tända lite ljus och krypa upp i soffan med en gosig pläd. Snart är det dags för Solsidan och därefter ett avsnitt av favoritserien Bron. Brukar du titta på Bron?

Njut av din söndagskväll!




4 kommentarer:

  1. Den där vinden tar allt i... stormvarning visas på nyheterna!
    På torsdag är det HAlloween, jag har också förberett med lite godis om någon dyker upp och en pumpa står på utsidan, räcker alldeles lagom!

    Jag kollar varken på Solsidan eller Bron men jag har hört att Bron skall vara riktigt bra!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Bron och Solsidan är ett måste. Vilka fina pumpor ni gjort, här blir det nog inga i år.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Wohaaa läskiga! Har en läskig här också. Nej jag har inte följt bron men solsidan däremot:) Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Pumpan är på plats på trappen :) kram Diana

    SvaraRadera