onsdag 4 september 2013

Höstblommor


Go'morron!

Hoppas ni har det fint så här på onsdagen!

I helgen var J och jag iväg på ett litet äventyr med mina kollegor. Vi var och paddlade
kanot i Rönne å. Paddlat har jag inte gjort på massor utav år så det tog ett litet
tag innan jag fick in rätta tänket. Vi hade en härlig dag med ömsom sol, ömsom
regn. Vi frös i alla fall inte då vi hade behaglig temperatur. Dagen avslutades med middag, lite 
tävlingar och trevligt sällskap! En riktigt lyckad dag, men AJ så ont jag hade i nacke och axlar.
Helt klart uppenbart att jag inte brukar använda de muskler som användes i lördags.

Igår var jag inom en sväng på blomsterlandet och skulle bara köpa Leca-kulor.
Det är svårt att gå in i en blomsterhandel och bara köpa Leca-kulor...
Ett helt gäng med nya blommor och växter fick också följa med hem, bl.a lite höstblommor som
nu står utanför dörren.



Har du börjat byta ut sommarblommorna än?

En riktigt fin onsdag önskar jag dig!










2 kommentarer:

  1. Jag har aldrig paddlat kanot, men det ser roligt ut!!
    Sommarblommorna är borta så krukorna gapar tomma.. till helgen kanske det kan bli lite piffande!

    Ha en toppen dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Vad kul med paddling. Det lät som det skulle vara här ikring Sydnärke, men det vet jag ju att det inte är. Skulle inte heller kunna köpa enbart leca- kulor, just nu behövs det fyllas på med höstblommor lite överallt.
    Kram Helena

    SvaraRadera