måndag 1 april 2013

Påskhelg





Go'förmiddag!



Visst är det härligt med påskhelg!?
Tyvärr känns det som om helgen har gått alldeles för fort, det har gått i ett.
Vi gick ut hårt redan skärtorsdagens kväll med Storasysters party. 12 glada tjejer
hade vi här hemma och det var mycket sång och dans.
Under helgen har vi också hunnit med att vara hemma hos vänner på lunch och middag, 
haft andra vänner hemma hos oss på middag, varit i kyrkan där Storasysters kör har sjungit,
fortsatt planerna på vår lilla förändring av köket (vilket har inneburit besök i en del affärer) m.m, m.m.



Idag är det alltså Annandag påsk och jag skall ta det lugnt, uppdatera mig lite om vad som
hänt hos andra bloggare och sätta mig en stund ute i solen. Ja, solen är här!!!



Avslutningsvis vill jag visa er en lite annorlunda "påsk-kyckling".



Söt va? Benen kan man sticka i en lökväxt eller en citron eller vad man vill.


Hoppas du får en fortsatt fin påskhelg!




2 kommentarer:

  1. Hehe vilken fin påsk kyckling :-) det är väl så på storhelger man ska bara vara och sen är det fullt upp att hinna se alla iaf! Låter ändå som ni hade en trevlig påskhelg!
    Spännande med nya köksplaner! Ska hela köket ut? Eller är det mindre förändringar?
    Hoppas du fick en stund i solen!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Vilken annorlunda påskkyckling! Här har helgen varit så lugn, jag har jobbat och sambon har varit borta på ishockeykupp! Kul att fåmgöra om köket, det skulle jag också vilja!
    Ha en bra kortvecka! Kram Helena

    SvaraRadera