tisdag 19 mars 2013

Hotell




God Morgon!



I helgen som gick hade vi bokat in oss på hotell natten mellan lördag och söndag.
Barnen hade vi lämnat hos kompisar, vilket de hade sett fram emot länge.
Sen åkte vi in till stan och checkade in på Scandic hotel Triangeln. 



Något av det bästa med att bo på hotell måste nog vara frukosten.
Härligt att sätta sig till dukat bord och välja och vraka mellan allt gott som finns framdukat.






Härlig frukost! Lite av det som låg på min tallrik (eller tallrikar...).



Utsikt över ett disigt och kallt Malmö. Bild tagen från hotellets hiss.


Denna vecka väntar också en del roliga saker, återkommer om det framöver.



En toppen-dag önskar jag dig denna tisdag!







6 kommentarer:

  1. Jag håller med dig om att hotellfrukost är bland det bästa som finns. Men jag personligen hade nog inte valt den vänstra tallriken. Bröd, pålägg, frukt m.m är mer min "visa". Men smaken är som baken..vilket ju är tur. Ha en bra dag!

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  2. Yes jag älskar hotellfrukostar, särskilt när de har färskpressad apelsinjuice, tyvärr har de inte det så ofta nuförtiden!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Hotellfrukostar är såååå gott!!! På något konstigt sätt får det alltid plats mer i magen och jag tar gärna någon godsak till frukost då, bulle eller vad det nu finns! För hemma äter jag ju inte det till frukost!
    Tack för din komm igår, det ska bli kul att börja jobba... Lite vuxen tid också !

    Hoppas du får roligt på dina roligheter
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Jag bara älskar hotellfrukostar, kan äta hur mycket som helst. Ska bli spännande att läsa vad det är för roligt du ska hitta på. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Jag håller med, hotellfrukostar är bäst! Underbar utsikt hade ni oxå ;) Spännande vecka alltså, kram Suss

    SvaraRadera
  6. Hotellfrukost... mmmm så gott! Måste ha det snart, känner jag nu!
    Kram /Maria

    SvaraRadera